Post by fqualmetealona on Feb 16, 2022 23:57:36 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Farm Town Village Build Story ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Farm Town Village Build Story IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode øke poeng ▞▞▞
▞▞▞ Farm Town Village Build Story 2022 version ▞▞▞
Dette er den dårligste appen noensinne
Un real.. Avinstallert halvveis til nivå 8 smdh..lagring full. Ingen penger å gå videre .. Ikke gjør det ppl
Det føles som om vi har en skikkelig gård og det passer vi på .men det tar mye mb
Fint, men litt til
Dette spillet er bra
Kan vi besøke vår venns gård??
Det er så vanskelig å få penger og verktøy
ok
Ferme Ville: Ville et Ferme Grand public avaj
Ikke så bra.godt fyllstoff for de mellom andre bedre spill.Hva er det med alle popup-vinduene i spillet, hva med å gi de gratis diamantene tilbake som du bruker. I ferd med å gi dette spillet dobbeltfingeren, og avinstallere.
veldig dårlig veldig dårlig
vil ikke la meg laste ned søppel
Jeg liker virkelig ikke spillet fordi 😙😍🤔😍🤔😃🇹🇬
Beste spillet
5 stjerner på dette stadiet, men jeg har ikke spilt på veldig lenge.Det ser ut til å være et flott spill for barn, men de kan miste interessen for det hvis de må vente for lenge på at bygninger skal bygges eller produseres.
Dette spillet heng telefonen
Det er som en ekte plante, og noen av dem er falske
Dette er et interessant spill. Dette var godt å spille. Ikke nettapp.
det er et bra spill
flott spill... mye moro.
💗💗🏵😎
Det er et vanskelig spill fordi låven fortsetter å fylles opp fort, så har jeg klokketillegg for å få opp tingene jeg trenger
Elsket det senere hatet det på grunn av mindre lagringsplass gitt av appen...det er irriterende..dårlig spilldefinisjon...
Dette spillet er veldig dårlig og liker det ikke
Dette er et veldig v v dårlig spill så dårlig spill
Ja
Spillet hennes er ikke tilkoblet
det er fint, men jeg ble kjedelig ganske fort. ikke noe oppdrag i det hele tatt
dette spillet var så dårlig at det ble mer lagringsplass for ting og ga veldig lav valuta for enhver avtale. og hvis vi ønsker å øke lagringsplassen vår slik at de vil ha så mye valuta, vennligst ikke last ned dette spillet ✋✋✋✋✋ bare bortkastet tid
fikse problemet knyttet til låvelagring
Fortsetter å slå av.
det er fint
Farm Town Village Build Story Vabaajamängud qosb
Lagring alltid fullt Kan ikke høste det som alltid viser lager fullt Det kan være nydelig vilt, men må dessverre bli kvitt det
Den er treg i lasting
Babar
Jeg skulle bare ønske at de tingene vi trenger for lagring/silooppgradering av kapasitet ikke trenger å være så vanskelig, som spiker osv. Landsbyboerne krever mye og de spikerskogene osv. kan bare betales av dem. Og jeg har gitt mye, og jeg får ikke så mye for å oppgradere. Jeg mener at det ikke gir mening hvorfor vil du kjøpe opp lagringskapasiteten til ditt eget spill? og hva er det? har hver oppgradering bare en ekstra kapasitet på 10-15? og den er alltid full. hvis du kan fikse dette vil det settes pris på.
Virker gøy, men har akkurat begynt å spille
Det kan være litt raskere å lage ting, men det er et greit spill.
jeg elsker dette spillet, det fikk meg til å bli hekta!! jeg har problemer med kiosker, jeg har nylig reparert den, og hver gang jeg åpner den, satt den seg fast, det er som om du ikke kan gjøre noe etter det, jeg må lukke appen, så vær så snill å fikse det, annet enn at det er bra, kan også du gjør det lettere for oss å få øks, sag osv ,jeg elsker det at du gjorde det lettere for oss for lagringen ,men kan du gjøre det til 25 i stedet for 10 .takk, bra jobba forresten
Det er veldig lett tilgjengelig og sjarmerende.
ฟาร์ม Farm Town™: Happy Day ง่ายๆ jpw
Ikke egnet det er en gjentakelse av 1000-talls bondespill
spillet er så morsomt at oppgraderingene er så utrolig spennende. alle bør rangere det en fem stjerners
Produksjonstiden er for lang.
Jeg elsker dette spillet, det hjelper tiden å gå veldig vanedannende
Ikke fornøyd spillet oppdatert nå, det vil ikke lastes
Virker som et bra spill.
Jeg hater et spill som er veldig dårlige spill
logg logg logg, :-( hullet 3 timer med observasjon av, spillet,.,. fiks dette, det er et bra spill ,.
langsom nedlasting
Jeg synes det er fint
Toy Tap Fever - Puzzle Blast معمایی cog